Skip to main content

Koszyk

Strona główna Szkolenia NEGOCJACJE – PRZYGOTOWANIE, ARGUMENTOWANIE, PRZEKONYWANIE

Organizator

KIROV STRATEGIC NEGOTIATORS SP. Z O.O.
Telefon
‭+48 607 059 455
Email
info@kirov.pl

Wykładowca

  • Nikolay Kirov
    Nikolay Kirov
    Praktyk z zapleczem naukowym

    Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym.

    Od 1996 r. trener, doradca, mówca inspiracyjny i wykładowca w zakresie:

    • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
    • Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
    • Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
    • Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
    • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem.

    Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o. . i LifeEnegy.pl, Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, członek Kapituły Nagrody PNSA – Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”. Dyrektor Koźmiński MBA – obszar Przywództwo i Negocjacje – Akademia Leona Koźmińskiego, wcześniej wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School. Ponad 10 lat pełnił funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Management and Business Administration. Central Europe”.

    Mentor, certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: Reiss Motivation Profile®, MasterPersonalAnalisys, Value Match, Facet5, Style Myślenia i Działania FRIS®, MTQ48 – odporność psychiczna (mental toughthness)

    Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów – pod indywidulane potrzeby organizacji.

    Instruktor Caligraphy Health System- styl QiGong/Tai Chi – Caligraphy Yoga – oraz ZEN Coaching praktyk, prowadzący cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu LifeEnergy.pl

    Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówcówczyń i Mówców. Jego wystąpienia, zarówno dla firm, jak i w ramach branżowych konferencji: Kongresu Kadry, Forum profesjonalistów HR, National Sales Congres, Quo Vadis Szkolenia, Morfologia sprzedaży, spotkały się z bardzo wysoką oceną zarówno pod względem merytorycznym jak i prezentacyjnym.

    Od 25 lat ponad 200 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla Kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanego w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca  Kozminski AMP –  Advanced Management Program – realizacja Warszawa – Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School.

    Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”. Dyrektor Koźmiński MBA – obszar Przywództwo i Negocjacje – Akademia Leona Koźmińskiego. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”,  te studia proponują nowe podejście do sprzedaży. Więcej na kirov.pl .

    Współtwórca programów „Life & Business Energy Management” więcej na  LifeEnergy.pl; “Strategic Leadership Program”, „Akademia Świadomego Przywództwa i Współpracy Zespołowej”, „Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości Spiral Dynamics – Value Match”

    Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności przywódcze, negocjowania i budowania relacji w biznesie, praca w oparciu o wartości, przekładają się bezpośrednio na korzyści finansowe i obustronne zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Jak reagować na zmiany organizacyjne i zarządzać sobą, swoją energią i podejmować decyzję, aby być przywódcą w czasach szybkich zmian. 

    Autor 2 książek „Life Energy Management. Zarządzanie energią życiową”, „Pracuj zdalnie i skutecznie. Podręcznik przetrwania w wirtualnym środowisku” oraz kilkuset artykułów w czasopismach naukowych i w prasie menedżerskiej.

    PROWADZIŁ DORADZTWO I SZKOLENIA DLA:

    BRE Bank, BGK, ING Bank Śląski, (BGŻ) BNP Paribas, Cardif Insurance, NBP, Noble Bank, PKO BP, PZU, Raiffeisen POLBANK, Raiffeisen Leasing, RBS, BNP Cardif Insurance, Bankowe Towarzystwo Leasingowe, Union Investment, Krajowa Izba Rozliczeniowa,
    Allegro, Amazon, Asseco, ORANGE, Future Processing, INFOVIDE-MATRIX, Integrated Solutions, TIM S.A., Carlson Wagonlit, PLAY, JET LINE, CASINOS Poland, Q-Development, Poczta Polska, TELTECH, Canal+
    Mercedes, Renault, Renault Truck, KIA Motors, Kongsberg Automotive, GatX, HSV Polska, PESA Bydgoszcz, SPX FLOW, Skoda, Tramwaje Warszawskie, VW
    AUCHAN, EUROCASH, METRO GROUP, Jeronimo Martins, Procter&Gamble, SCM Poland, ATRIUM Poland Real Estate Management, MULTI Poland, Swede Center, Profit Development, Vantage Development
    PGNiG, NAFTA POLSKA, ORLEN Upstream, Polska Spółka Gazownictwa (a wcześniej Mazowiecka Spółka Gazownicza), Polskie Sieci Energetyczne PSE-INFO, GAZ-SYSTEM, ELECTRUM
    Carlsberg, CCC, Robert BOSCH, Balluff, Balticon, Grupa AZOTY, STOCK Polska, CMC, Jabil Circuit Poland, Jabil Assembly Poland, Norcospectra Industries, Kompania Piwowarska, Krosno Glass, Reckitt Benckiser, Schneider Electric, T4B, WSK-Rzeszów, Polmos Żyrardów (BELVEDERE), UTC-Aerospace, SPX Flow, Reynaers, Veolia, R-Bag
    Agencja Rozwoju Przemysłu, Najwyższa Izba Kontroli, Prokuratoria Generalna, Operator ARP, Biuro Kadr i Szkoleń m.st Warszawy, Biuro Naczelnego Architekta m. st. Warszawy, Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego
    Astra Zeneca, Aurovitas, Medicover, Molnlicke, POLFA Warszawa, POLPHARMA, Polska Grupa Farmaceutyczna, SIEMENS Health Care, SLAWEX, Szpitale Pomorskie.

    Opiekun ponad 150 strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekun i promotor ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.

    W latach 2005-2008 był koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł) „Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych “Edukacja dla Przedsiębiorczości” w ramach SPORZL 2.3,A.

    Główne zainteresowania badawcze oraz doradcze i szkoleniowe to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, negocjacje strategiczne: zespołowe i wielostronne,  zarządzanie sobą i własną energią, przywództwo i zastosowanie neuronauki przy komunikowaniu się i budowaniu zespołów oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych.

Lokalizacja

Akademia Leona Koźmińskiego
Jagiellońska 57, Warszawa

Rabaty

  •  5% przy wpólnym zgłoszeniu grupy od 5 do 9 osób,
  • 15% rabatu od 10 do 19 uczestników,
  • 20% przy zgłoszeniu od 20 uczestników wzwyż.

Koszyk automatycznie naliczy rabat przy dodaniu odpowiedniej ilości osób biorących udział w szkoleniu. Rabaty naliczane są jedynie dla poszczególnych modułów.

Inne wydarzenia

grudzień 2024
marzec 2025
kwiecień 2025
maj 2025
czerwiec 2025
wrzesień 2025
Nie odnaleziono wydarzeń!

Data

04 - 05 gru 2023
Zakończone!

Czas

09:00 - 16:30

Cena

3450,00 PLN

NEGOCJACJE – PRZYGOTOWANIE, ARGUMENTOWANIE, PRZEKONYWANIE

Nie mając wiedzy o tym jak wygląda proces negocjacji i jak właściwie poprowadzić rozmowę z partnerem, chcemy na siłę podpisać umowę!

Zastanawiałeś się czy nie robią tak Twoi pracownicy lub Ty sam? Wtedy tracisz pieniądze. Liczy się wartość, którą przynosimy do firmy a nie ilość zamkniętych transakcji! Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub ich tracenia. W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji i dobrych umiejętności negocjacyjnych zyskujemy dodatkowe kilka procent z transakcji w przeciwnym wypadku ich nie zarabiamy. Te kilka procent, to czasami jest kilka milionów. Podczas szkolenia zbudujesz umiejętności prowadzenia bardziej elastycznych negocjacji, powodujących wzrost satysfakcji klientów, dostawców i współpracowników, a tobie przyniesie w efekcie korzystniejsze kontrakty i lojalnych partnerów. Umiejętności te przyczynią się do zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych. Gwarantujemy też sporą dozę inspiracji, uruchomienie autorefleksji, dostarczenie najnowszej wiedzy o tym jak usprawnić budowanie relacji z partnerami i budować wartości w biznesie.

Całość szkolenia jest prowadzona warsztatowo w oparciu o rozgrywanie gier symulacyjnych i ćwiczeń. Omawiamy ich wyniki oraz komunikaty i zachowania, które do takich wyników doprowadziły.

Dzięki temu szkoleniu:
NAUCZYSZ SIĘ
  • Prowadzić skuteczne rozmowy w oparciu o taktyki i procedury negocjacyjne
  • Umiejętnie argumentować i bronić swoich interesów
  • Oceniać czy masz do czynienia z potencjalnym partnerem w biznesie czy też tracisz swój cenny czas
OTRZYMASZ
  • Narzędzia bazujące na Harvardzkim modelu prowadzenia negocjacji
  • Materiały do samodoskonalenia się i utrzymania zmiany osobistej
  • Narzędzie do przygotowywania się do rozmów oraz analizy partnerów biznesowych
ZMIENISZ
  • Sposób przygotowania do procesu negocjacyjnego
  • Unikniesz frustracji z prowadzenia rozmów z trudnymi partnerami
  • Przekonania co do swojej pozycji podczas rozmów biznesowych oraz wynikających z nich zachowań negocjacyjnych”
PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie odbędzie się w godzinach: 9:00-16.30

Proces przygotowania do negocjacji jako baza do wykreowania zadowolenia klienta i osiągnięcia swoich celów w negocjacjach Biznesowych

7 kluczy do SUKCESU w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami, dostawcami i współpracownikami. Jak definiować i prezentować SUKCES negocjacyjny – od interesów do twardych wskaźników finansowych

5 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ na wynik i sposób prowadzenia negocjacji:

1

INTERESY

• Po co i jak określać interesy przed rozmowami?,
• Jakie są drogi realizacji interesów?
• Czy i jakie interesy ujawniać?
• Jak określać interesy Partnera?
2

Określanie alternatyw i budowanie BATNA

3

KWESTIE negocjacyjne, czyli o czym i jak rozmawiać?

4

ARGUMENTY negocjacyjne oparte o niepodważalne kryteria ich odpowiedni dobór. FRAMING oraz Zarządzanie oczekiwaniami w negocjacjach.

Jak nie oddawać pola za darmo, czyli obrona marży i wartości dla naszej firmy.
5

Komunikacja i prezentacja oferty w negocjacjach.

• Propozycje wstępne – ich rodzaje i sposób przedstawiania oferty wstępnej
• OFERTA WSTĘPNA – rodzaje. Jak formułować i modyfikować swoją ofertę w zależności od typu partnera
• Kotwica negocjacyjna vs budowanie umowy oparte o kryteria negocjacyjne
• 7 Taktyk obrony marży i wartości. Taktyki właściwego ustępowania w negocjacjach

W trakcie szkolenia uczestnicy rozgrywają gry symulacyjne, których celem jest pokazanie:

• jak negocjować warunki umowy,

• jak budować BATNA i na czym polega budowanie skutecznych argumentów podczas negocjacji,

• jakie są siły w procesie negocjacji i jak można z nich korzystać,

• jaka jest różnica między „ciepłym” ( bezpośrednie spotkanie) a „zimnym” (rozmowa przez telefon, wymiana korespondencji e-mail’owej, wymiana dokumentów) sposobem prowadzenia negocjacji z punktu widzenia sukcesu i efektu negocjacji,

• jak wpływa na wynik rozmów postrzeganie swojej roli względem roli partnera

Dla kogo jest to szkolenie?
PRACUJESZ
  • We własnym biznesie
  • Przy projektach
  • W dziale sprzedaży, zakupów, logistyki, marketingu, rozwoju, obsługi klienta
NEGOCJUJESZ
  • Produkty lub usługi
  • Warunki współpracy
  • Z partnerami w projektach biznesowych
ROZWIJASZ
  • siebie
  • ludzi
  • biznes

Szkolenie przyniosło mi wiele pozytywnych wrażeń, pomogło poszerzyć umiejętności. Nikolay jest bardzo otwarty na grupę, potrafi zaciekawić tematem, zaangażować w uczestnictwo oraz zainspirować nie tylko w kwestii negocjacji ale również wielu obszarach rozwoju.

Pokazuje jak wiele można zdziałać układając wszystko odpowiednio w swojej głowie – przybliżył nam funkcjonowanie mózgu człowieka, ułatwia to zrozumienie siebie nawzajem i pewnych schematycznych zachowań ludzkich. Ćwiczenia, które były przeprowadzane na szkoleniu łącznie z materiałami jakie otrzymaliśmy po szkoleniu mają ogromna wartość praktyczną.

Filmy, linki oraz książki, które nam polecił, otwierają „oczy” na świat relacji ludzkich (w tym negocjacji) i są bardzo inspirujące do poszerzania wiedzy i własnego rozwoju.

Ja osobiście w ciągu tygodnia od szkolenia brałam udział w 2 negocjacjach, które zakończyły się sukcesem – jestem zadowolona zarówno z ich przebiegu jak i wyniku. Nabrałam pewności siebie w tym obszarze oraz otrzymałam świetne narzędzia oraz „nawigację” ułatwiająca poruszać się w nim.

Naprawdę bardzo polecam szkolenia z negocjacji prowadzone przez Nikolaya Kirova – taka nauka sprawia przyjemność!

Małgorzata ZielonkowskaHR Manager - Norcospectra Industries Sp. z o.o

Negotiation course led by Nikolay is one of the most valuable training I have attended ever. It does not provide with ready receipts for everything that difficult to apply in real situations but in its place gives profound and practical knowledge how to communicate, argue and create value with partners you need to cooperate. I will apply it for sure in my daily activities."

Andrzej RóżańskiVice President at Integrated Solutions

Dla mnie negocjacje, po szkoleniu u Nikolaya, nabrały nowego znaczenia. Dzisiaj już wiem, że warto do nich się bardzo dobrze się przygotować aby osiągane satysfakcję obu stron. Tak jak w normalnym życiu prywatnym kompromis i wspólne dobro jest podstawa wszystkich poprawnych relacji, to tak samo dobre profesjonalne negocjacje również maja duże znaczenie w życiu biznesowym. Przekazane techniki w teorii i praktyce również te które stosuje w negocjacjach międzynarodowych pozwalają zawsze osiągnąć zakładany cel.
Jeszcze nie poznałem nikogo, kto uczestniczył w zajęciach prowadzonych przez Nikolaya aby nie był pod dużym wrażeniem sposobu przekazywanej wiedzy, zarówno tej teoretycznej jak i praktycznej.
Dziękuje i proszę o więcej szkoleń Twojego autorstwa - będę w nich uczestniczył.

Marcin JędryczkaCzłonek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Rozwoju - PESA Bydgoszcz S.A.

Przetestowałam już wiedze z zajęć z negocjacji na spotkaniach z klientami z skali mikro. Prowadzona w taki sposób rozmowa jest dużo prostsza i efektywniejsza.

Przygotowanie się przeze mnie do spotkania w formie określenia BATNA mojej i drugiej strony pozwala doprecyzować, jakiego celu spodziewam się osiągnąć pod koniec spotkania. BATNA daje dodatkowo spokój – jeśli negocjacje nie zakończa się porozumieniem, wiem, czego się mogę spodziewać i jakie podjąć następne kroki. Dzięki temu nie panikuje!

Ustalenie wspólnie agendy spotkania, tj. kwestii negocjacyjnych, włącza klienta w proces kreowania rozwiązania problemu (np. Nowy kontrakt, kontroferta konkurencji) i sprawia, że jest bardziej zaangażowany w dojście do porozumienia. Używanie obiektywnych kryteriów ogranicza przerzucanie piłeczki po obu stronach kortu i pozwala mi sprawniej odpowiedzieć na obiekcje drugiej strony.

Będę szczera – te zajęcia otwarły moje oczy na kilka bardzo ważnych kwestii i pomogły mi ocenić dotychczasowe osiągniecia w tym zakresie. Żałuję, że nie trafiłam na nie wcześniej. Dziękuje!

Agnieszka DurlejCRM Team Manager - Western Union Business Solutions