Wykładowcy
-
Maciej MadzińskiTrener, wykładowca akademicki.
Praktyk współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i naukowym. Trener, wykładowca akademicki.
Prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA, szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tym strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Wspiera również firmy w transformacjach organizacyjnych, szczególnie w kierunku organizacji zarządzanych projektowo.
Dyrektor Operacyjny Akademii Leona Koźmińskiego. Z uczelnią związany od 2007 roku. Pasjonat realizacji zmian organizacyjnych, zarządzania projektami, szczególnie tzw. „zwinnego” oraz zarządzania sobą w czasie.
W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego specjalizuje się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informacyjno-informatycznych. Zarządza również Biurem Projektów w ALK i odpowiada za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół zarządza portfelami projektów i koordynuje kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego. Jest wykładowcą w Kozminski Executive Business School.W codziennej praktyce dydaktycznej realizowanej w Akademii Leona Koźmińskiego specjalizuje się w programach z obszarów:
• Strategii i Zarządzania projektami – w tym strategicznego zarządzania projektami;
• Zarządzania procesami, w tym relacji pomiędzy projektami, a procesami;
• Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją projektów;
• Zarządzania sobą w czasie / efektywności osobistej.
W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe jak i wiele firm prywatnych – szkolił lub doradzał między innymi w: Najwyższej Izbie Kontroli, Poczcie Polskiej, Stock Polska, Jerónimo Martins, Janssen-Cilag Polska, Lasach Państwowych, Kongsberg Automotive, MyGiftDna.pl, PESA Bydgoszcz, Teltech, PCG Academia, EkoEnergia Polska, Novascon Pharmaceuticals, KROSS, Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych i innych.
W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości w komisjach projektów realizowanych przez młodzież.
Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), uwielbia również długie wędrówki górskie i szybsze bieganie miejskie. -
Nikolay KirovPraktyk z zapleczem naukowym
Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym.
Od 1996 r. trener, doradca, mówca inspiracyjny i wykładowca w zakresie:
• Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
• Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
• Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
• Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
• Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem.Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o. . i LifeEnegy.pl, Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, członek Kapituły Nagrody PNSA – Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”. Dyrektor Koźmiński MBA – obszar Przywództwo i Negocjacje – Akademia Leona Koźmińskiego, wcześniej wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School. Ponad 10 lat pełnił funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Management and Business Administration. Central Europe”.
Mentor, certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: Reiss Motivation Profile®, MasterPersonalAnalisys, Value Match, Facet5, Style Myślenia i Działania FRIS®, MTQ48 – odporność psychiczna (mental toughthness)
Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów – pod indywidulane potrzeby organizacji.
Instruktor Caligraphy Health System- styl QiGong/Tai Chi – Caligraphy Yoga – oraz ZEN Coaching praktyk, prowadzący cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu LifeEnergy.pl
Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówcówczyń i Mówców. Jego wystąpienia, zarówno dla firm, jak i w ramach branżowych konferencji: Kongresu Kadry, Forum profesjonalistów HR, National Sales Congres, Quo Vadis Szkolenia, Morfologia sprzedaży, spotkały się z bardzo wysoką oceną zarówno pod względem merytorycznym jak i prezentacyjnym.
Od 25 lat ponad 200 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla Kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanego w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca Kozminski AMP – Advanced Management Program – realizacja Warszawa – Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School.
Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”. Dyrektor Koźmiński MBA – obszar Przywództwo i Negocjacje – Akademia Leona Koźmińskiego. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”, te studia proponują nowe podejście do sprzedaży. Więcej na kirov.pl .
Współtwórca programów „Life & Business Energy Management” więcej na LifeEnergy.pl; “Strategic Leadership Program”, „Akademia Świadomego Przywództwa i Współpracy Zespołowej”, „Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości Spiral Dynamics – Value Match”
Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności przywódcze, negocjowania i budowania relacji w biznesie, praca w oparciu o wartości, przekładają się bezpośrednio na korzyści finansowe i obustronne zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Jak reagować na zmiany organizacyjne i zarządzać sobą, swoją energią i podejmować decyzję, aby być przywódcą w czasach szybkich zmian.
Autor 2 książek „Life Energy Management. Zarządzanie energią życiową”, „Pracuj zdalnie i skutecznie. Podręcznik przetrwania w wirtualnym środowisku” oraz kilkuset artykułów w czasopismach naukowych i w prasie menedżerskiej.
PROWADZIŁ DORADZTWO I SZKOLENIA DLA:
BRE Bank, BGK, ING Bank Śląski, (BGŻ) BNP Paribas, Cardif Insurance, NBP, Noble Bank, PKO BP, PZU, Raiffeisen POLBANK, Raiffeisen Leasing, RBS, BNP Cardif Insurance, Bankowe Towarzystwo Leasingowe, Union Investment, Krajowa Izba Rozliczeniowa,
Allegro, Amazon, Asseco, ORANGE, Future Processing, INFOVIDE-MATRIX, Integrated Solutions, TIM S.A., Carlson Wagonlit, PLAY, JET LINE, CASINOS Poland, Q-Development, Poczta Polska, TELTECH, Canal+
Mercedes, Renault, Renault Truck, KIA Motors, Kongsberg Automotive, GatX, HSV Polska, PESA Bydgoszcz, SPX FLOW, Skoda, Tramwaje Warszawskie, VW
AUCHAN, EUROCASH, METRO GROUP, Jeronimo Martins, Procter&Gamble, SCM Poland, ATRIUM Poland Real Estate Management, MULTI Poland, Swede Center, Profit Development, Vantage Development
PGNiG, NAFTA POLSKA, ORLEN Upstream, Polska Spółka Gazownictwa (a wcześniej Mazowiecka Spółka Gazownicza), Polskie Sieci Energetyczne PSE-INFO, GAZ-SYSTEM, ELECTRUM
Carlsberg, CCC, Robert BOSCH, Balluff, Balticon, Grupa AZOTY, STOCK Polska, CMC, Jabil Circuit Poland, Jabil Assembly Poland, Norcospectra Industries, Kompania Piwowarska, Krosno Glass, Reckitt Benckiser, Schneider Electric, T4B, WSK-Rzeszów, Polmos Żyrardów (BELVEDERE), UTC-Aerospace, SPX Flow, Reynaers, Veolia, R-Bag
Agencja Rozwoju Przemysłu, Najwyższa Izba Kontroli, Prokuratoria Generalna, Operator ARP, Biuro Kadr i Szkoleń m.st Warszawy, Biuro Naczelnego Architekta m. st. Warszawy, Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego
Astra Zeneca, Aurovitas, Medicover, Molnlicke, POLFA Warszawa, POLPHARMA, Polska Grupa Farmaceutyczna, SIEMENS Health Care, SLAWEX, Szpitale Pomorskie.Opiekun ponad 150 strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekun i promotor ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.
W latach 2005-2008 był koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł) „Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych “Edukacja dla Przedsiębiorczości” w ramach SPORZL 2.3,A.
Główne zainteresowania badawcze oraz doradcze i szkoleniowe to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, negocjacje strategiczne: zespołowe i wielostronne, zarządzanie sobą i własną energią, przywództwo i zastosowanie neuronauki przy komunikowaniu się i budowaniu zespołów oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych.
NEGOCJACJE – PROJEKTOWE, ZESPOŁOWE I WIELOSTRONNE
Zrozum jak określać interesy strategiczne w negocjacjach.
Dowiedz się jak negocjować zespołowo, jak zsynchronizować negocjacje „zewnętrzne” z „wewnętrznymi” – w ramach firmy i między firmami.
Naucz się jak negocjować, gdy uczestniczy wielu niejednolitych partnerów, z których, każdy ma co najmniej kilka celów, negocjują wiele kwestii i mają ograniczenia czasowe.
Moduł ten jest przeznaczony dla osób, które pracują projektowo lub prowadzą negocjacje inwestycyjne albo handlowe. W negocjacjach strategicznych negocjujemy w wielu wymiarach. Rozmowy „przy stole negocjacyjnym” to często ostatni, niekoniecznie najważniejszy element negocjacji. Jak myśleć o negocjacjach w wielu wymiarach i jak przygotować w tej perspektywie skuteczny zespół negocjacyjny? To pytania, które przyświecały nam, gdy projektowaliśmy ten moduł.
Pierwsze skojarzenie ze słowem negocjacje może nas prowadzić w kierunku transakcji kupno-sprzedaż, ale jeżeli przyjrzymy się naszej codzienności przekonamy się, że negocjujemy wielokrotnie w ciągu naszego dnia. Realizując projekty biznesowe często negocjujemy jednocześnie z wieloma partnerami, klientami, konkurentami, komplementariuszami, dostawcami, inwestorami, pracownikami, współpracownikami i przełożonymi. Zwykłe strategie typu “win/win” i “win/lose” przestają być adekwatne do wyzwań stawianych podczas negocjacji w tak skomplikowanym środowisku.
Podczas szkolenia doświadczysz metod prowadzenia negocjacji wielostronnych i zespołowych. W efekcie, nabyte umiejętności umożliwią Ci na sprawniejsze prowadzenie dialogu z wieloma partnerami oraz dochodzenie do konsensusu. Rekomendujemy, aby uczestniczyły osoby, które były uczestnikami szkolenia „Negocjacje-przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie” lub znają podstawy teorii przygotowania się do negocjacji.
Dzięki temu szkoleniu:
- Jak skutecznie przygotować zespół do negocjacji strategicznych
- Jak negocjować z wieloma niejednolitymi partnerami, z których, każdy ma co najmniej kilka celów, negocjując wiele kwestii i mają ograniczenia czasowe
- Zastosowania koncepcji „Negocjacji 3D”
- Jak interesy poszczególnych członków zespołu Twojego i partnerów mogą wpływać na negocjacje oraz jak to wykorzystać w praktyce
- Negocjacji zespołowych podczas złożonej, wielowymiarowej gry negocjacyjnej
- Sposobów podejmowania decyzji podczas negocjacji strategicznych oraz kontraktów z kluczowymi partnerami
- Zasady współpracy w zespole i ustalanie procedur postępowania z partnerem
- Sposób negocjacji zespołowych tak by zsynchronizować negocjacje „zewnętrzne” z „wewnętrznymi”
- Spojrzenie na negocjacje wielostronne, w szczególności na czas i miejsce ich odbywania
Szkolenie odbędzie się w godzinach: 9:00-16.30
- Czym są negocjacje strategiczne?
- Negocjacje indywidualne, a zespołowe
- Jak dobrze przygotować zespół do negocjacji?
- Negocjacje strategiczne pomiędzy zespołami – gra symulacyjna
- Jak dobrze adresować komunikaty do członków zespołu drugiej firmy?
- Trzy wymiary negocjacji. Czym są tzw. „Negocjacje 3D”?
- Budowanie i rozbijanie koalicji w negocjacjach
- Zawłaszczanie i tworzenie wartości w trzecim wymiarze negocjacji
- Proces „mapowania wstecznego” w przygotowaniu do negocjacji
- Strategiczne negocjacje wielostronne – gra symulacyjna
- Podsumowanie – zestawienie trzech wymiarów negocjacji – 1D, 2D, 3D
Dla kogo jest to szkolenie:
ZARZĄDZASZ
- projektami
- zespołami
- firmą
WSPÓŁPRACUJESZ Z :
- członkami zespołu
- partnerami biznesowymi
- klientami zewnętrznymi
ROZWIJASZ
- siebie
- ludzi
- biznes
W RAMACH MODUŁU SZKOLENIOWEGO OTRZYMUJESZ:
» Uczestnictwo warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonych trenerów, z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim
» Wiedzę i narzędzia do prowadzenia zaawansowanych negocjacji
» Podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego
Najbardziej skorzystasz się z tego modułu szkolenia jeśli wcześniej będziesz uczestniczył w module pierwszym Negocjacje – przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie, ale jeżeli uważasz że masz duże doświadczenie w negocjacjach i byłeś na innych szkoleniach to zapraszamy.