Skip to main content

Koszyk

Strona główna Szkolenia ZARZĄDZASZ KOMUNIKACJĄ, ZARZĄDZISZ KONFLIKTEM – PROCESS COMMUNICATION MODEL®

Organizator

KIROV STRATEGIC NEGOTIATORS SP. Z O.O.
Telefon
‭+48 607 059 455
Email
info@kirov.pl

Wykładowcy

  • Iwona Bobrowska-Budny
    Iwona Bobrowska-Budny
    Trenerka, mentorka i praktyczka biznesu

    Doświadczony trener biznesu, Talent Management Mentor, manager i partner biznesowy w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz certyfikowany konsultant metod analiz potencjału i osobowości zawodowej.

    Dyrektor merytoryczny studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca akademicki studiów podyplomowych, MBA i Advanced Management Program oraz Partner Merytoryczny Kozminski Executive Business School . (mental toughthness).

    Posiada ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim
    m.in. w Johnson&Johnson, OSRAM, EMPIK, AXA Polska/Życie, Eden Springs – jako manager lub partner biznesowy kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”.
    Opracowywała i implementowała programy rozwojowe dla pracowników i managerów o wysokim potencjale, programy Talent Management oraz przeprowadzała oceny potencjału kompetencyjnego metodami Assasement/Development Center oraz wywiadami rozwojowymi na podstawie wyników analiz osobowości zawodowej. Prowadziła rekrutacje indywidualne i masowe zatrudniając ponad 3000 osób, zarządzała działami szkoleń, rekrutacji, kadr i płac.

    Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodykę komunikacyjną ART. i NVC, metodykę zarządzania Talentami wg. Instytutu Gallupa wraz z pracą w oparciu o wyniki kwestionariusza Clifton Strengths. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz m.in. odporności psychicznej MTQ48, badań osobowości zawodowej TalentQ, MasterPersonalAnalisys, MBTI, 15FQ+, Reiss Motivation Profile®, Style Myślenia i Działania FRIS®. MindSonar. Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator Design Thinking.

    Jako mentor/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY, wspierającą kobiety na rynku pracy. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla managerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi prezesów oraz ministrów włącznie.

    W ramach pracy Fundacji Pasja do Edukacji i do Rozwoju prowadzi projekty mające na celu podniesienie świadomości rodziców i nauczycieli w rozwoju dzieci i młodzieży w oparciu o potencjał i mocne strony, z uważnością na adekwatną samoocenę ucznia i jego proaktywność – www.pasjadoedukacji.org

    Certyfikowany Trener Calligraphy Health System prowadzący cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu www.lifeenergy.pl

    Autorka publikacji w prasie branżowej oraz prowadząca wystąpienia i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. W ostatnich latach prowadziła szkolenia i sesje m.in. dla
    Allegro, Google, Carlsberg, Fortaco, AXA Polska, Polska Miedź KGHM, VW Bank, ORANGE–TelTech, Jeronimo Martins, Skoda, Stock, Bank BGŻ, EDF Energia, KROSS, PESA Bydgoszcz, STOCK Polska, Kongsberg Automotive, Domy Mediowe, Najwyższa Izba Kontroli, Lasy Państwowe, PARP, Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Poczta Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Gospodarki, Urząd ds. Cudzoziemców.

    Magister socjologii o specjalizacji Zarządzanie Organizacjami i Zasobami Ludzkimi na wydziale Uniwersytetu Warszawskiego.
    Ukończyła specjalizację z Mediacji i rozwiązywania konfliktów na Uniwersytecie Warszawskim oraz liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego.

  • Joanna Berendt
    Joanna Berendt
    Trenerka, mentorka i praktyczka biznesu

Lokalizacja

Warszawa

Rabaty

  •  5% przy wpólnym zgłoszeniu grupy od 5 do 9 osób,
  • 15% rabatu od 10 do 19 uczestników,
  • 20% przy zgłoszeniu od 20 uczestników wzwyż.

Koszyk automatycznie naliczy rabat przy dodaniu odpowiedniej ilości osób biorących udział w szkoleniu. Rabaty naliczane są jedynie dla poszczególnych modułów.

Inne wydarzenia

listopad 2024
grudzień 2024
marzec 2025
kwiecień 2025
maj 2025
czerwiec 2025
wrzesień 2025
Nie odnaleziono wydarzeń!

Data

25 - 26 wrz 2024
Zakończone!

Czas

09:00 - 16:30

Cena

3450,00 PLN

ZARZĄDZASZ KOMUNIKACJĄ, ZARZĄDZISZ KONFLIKTEM – PROCESS COMMUNICATION MODEL®

A gdyby tak umieć zatrzymać się i zminimalizować konsekwencje konfliktu, uchronić się  przed rujnującym relacje zachowaniem, przed wypowiedzeniem słów, po których trudno jest wrócić do zaufania i współpracy?

A czy wiesz, że komunikacja w konflikcie jest związana z Twoją fazą osobowości i jest automatyczną sekwencją, której można przeciwdziałać i można nią zarządzić? Dr Taibi Kahler otrzymał za to odkrycie nagrodę Ericka Berne, twórcy Analizy Transakcyjnej oraz grant NASA na rozwinięcie koncepcji i narzędzia PCM®, do którego wypełnienia zaprosimy Cię przed szkoleniem.

W naszym życiu możemy przeciwdziałać konfliktom, dzięki zrozumieniu i wprowadzeniu
w życie fundamentów PROCESS COMMUNICATION MODEL®, iż to JAK coś mówimy, jest tak samo ważne, a czasem nawet ważniejsze, niż CO mówimy.

Zatem, w czasie warsztatów przećwiczymy JAK Ty komunikujesz to, CO dla Ciebie jest ważne – w jakie nieświadome pułapki możesz wpadać i o co potrzebujesz zadbać w życiu, aby budować w sposób świadomy zdrowe i efektywne relacje.

Dzięki temu szkoleniu:
NAUCZYSZ SIĘ
  • rozpoznawać percepcje i style komunikacji u siebie i u innych
  • przeciwdziałać uruchomieniu automatycznej sekwencji stresu, tworzącej napięcia i nieporozumienia
  • jak identyfikować i doinwestowywać niezaspokojone potrzeby psychologiczne swoje i innych, tak aby tworzyć przestrzeń dialogu
OTRZYMASZ
  • sposoby i techniki adekwatnego reagowania na stres u siebie i innych,
    tak aby minimalizować ryzyka napięć, nieporozumień i konfliktów
  • opis swoich driverów, czyli nieświadomych schematów działania, które utrudniają budowanie relacji i porozumienia
  • narzędzia do rozwijania swojego stylu zarządzania zespołami oraz projektami, dla tworzenia angażującego środowiska pracy
ZMIENISZ
  • komunikację i sposób zarządzania sobą, aby optymalizować środowisko pracy i sposoby budowania relacji
  • swoją elastyczność dostosowywania się do preferowanej części osobowości współpracownika/czki
  • sposób patrzenia na innych i ich potrzeby, które niezrealizowane doprowadzają do konfliktów
PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie odbędzie się w godzinach: 9:00-16.30

Ten warsztat osadzimy w rozumieniu wyników badania i modelu działania człowieka PCM® , który w kolejnych częściach szkolenia da Ci konkretny przepis na:

  1. lepsze zrozumienie siebie i innych w kontekście 6 osobowości i stylów percepcji, co wpływa na sposób patrzenia i interpretowania rzeczywistości oraz odnoszenia się do innych
  2. zapobieganie i zarządzanie sytuacjami konfliktowymi, poprzez zrozumienie modelu komunikacji w kanałach nadawcy i odbiorcy
  3. jakościowe zarzadzanie zespołem i projektami z uwzględnieniem potrzeb m.in. intensywności pracy oraz natężenia relacji z ludźmi
  4. celnie dopasowaną komunikację do potrzeb psychologicznych i sposobu odbioru partnera, tak aby być usłyszanym – model kanałów i części osobowości
  5. zasady auto-tworzenia komfortu pracy i życia wraz punktami uważności na innych – jak wspierać ich w drodze do balansu życiowego
  6. budowanie zaspokojenia indywidualnych potrzeb psychologicznych, gdyż niezaspokojone są największym wzbudzaczem sytuacji konfliktowych
  7. osobiste plany działania i narzędzia dla zminimalizowania automatycznego wpadania w stres i zachowania destrukcyjne w relacjach

 

O metodzie PCM®

– czemu to badanie i szkolenie jest wyjątkowe, inne niż wszystkie

PROCESS COMMUNICATION MODEL®:

  • pokazuje sekwencje sabotujące efektywność relacji i komunikacji, które budujemy
    w sobie do 7 roku życia i których poznanie oraz dalsza praca z nimi umożliwia prowadzenie świadomego i jakościowego życia, budującego efektywność i zdrowe relacje
  • wyróżnia 6 typów osobowości, które posiada każdy, jednak z różnym poziomem dostępu – a kluczowym w indywidualnym wyniku, jest to, że poznając swoje aspekty osobowości zbudujesz zrozumienie własnych potrzeb, które niezaspokojone wprowadzają Cię w zachowania schematyczne, trudne i konfliktowe, czyli automatyzmy myślowe i emocjonalne
  • daje głęboki wgląd strategie komunikacyjne, styl zarządzania, potrzeby intensywności pracy i natężenia relacji z ludźmi oraz aspekty budowania efektywności osobistej i zespołowej
  • wynik badania pozwala zrozumieć oraz przewidzieć, jakie zachowania przejawisz w stresie, które zawsze będą sekwencjami sabotującymi Ciebie i będą prowadzić do porażki relacyjnej. ZATEM pozwala zrozumieć i daje wskazówki jak nie doprowadzić do autodestrukcyjnych zachowań – ten element był kluczowy dla NASA, który wsparł zbudowanie tego badania.

Oprócz materiałów w czasie warsztatu otrzymasz rozbudowany raport Liderski PCM, który przez wiele lat może uzupełniać Twoją drogę rozwojową, który składa się z:

  • indywidualnego profilu określającego: percepcję, mocne strony, styl interakcji,
    części osobowości, kanały komunikacji, preferencje środowiska pracy, potrzeby psychologiczny, motywatory, sekwencję stresu
  • obszerny opis Liderski, kompleksowo opisujący każdą pozycję profilu wraz z indywidualnym planem działania i rekomendacjami
Dla kogo jest to szkolenie?
ZARZĄDZASZ
  • projektami
  • zespołami
  • firmą
WSPÓŁPRACUJESZ Z:
  • członkami zespołu
  • partnerami biznesowymi
  • klientami zewnętrznymi
ROZWIJASZ
  • siebie
  • ludzi
  • biznes

Narzędzie PCM i warsztaty z tego tematu, które prowadzą Iwona Bobowska-Budny oraz Joanna Berendt to gwarancja głębszego wglądu w siebie dla pracowników i liderów. To także doskonałe narzędzie dla Biznesu.
Dzięki tym warsztatom można z powodzeniem wdrażać nawet trudne projekty i organizować codzienną pracę. Można to robić w zgodzie z wartościami firmy i pracujących w niej pracowników. Można nauczyć się angażować innych, zaspokajając potrzeby wszystkich członków zespołu, a przez to osiągać biznesowe cele.
Pozwala to nie tylko skutecznie i zgodnie z prawem motywować, ale także realnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi w środowisku pracy.

dr Iwona Jaroszewska-IgnatowskaTOP 25 Women Lawyers in Business by Forbes 2023 Radczyni prawna, Wspólniczka w Raczkowski sp.k.

Negotiation course led by Nikolay is one of the most valuable training I have attended ever. It does not provide with ready receipts for everything that difficult to apply in real situations but in its place gives profound and practical knowledge how to communicate, argue and create value with partners you need to cooperate. I will apply it for sure in my daily activities."

Andrzej RóżańskiVice President at Integrated Solutions

Dla mnie negocjacje, po szkoleniu u Nikolaya, nabrały nowego znaczenia. Dzisiaj już wiem, że warto do nich się bardzo dobrze się przygotować aby osiągane satysfakcję obu stron. Tak jak w normalnym życiu prywatnym kompromis i wspólne dobro jest podstawa wszystkich poprawnych relacji, to tak samo dobre profesjonalne negocjacje również maja duże znaczenie w życiu biznesowym. Przekazane techniki w teorii i praktyce również te które stosuje w negocjacjach międzynarodowych pozwalają zawsze osiągnąć zakładany cel.
Jeszcze nie poznałem nikogo, kto uczestniczył w zajęciach prowadzonych przez Nikolaya aby nie był pod dużym wrażeniem sposobu przekazywanej wiedzy, zarówno tej teoretycznej jak i praktycznej.
Dziękuje i proszę o więcej szkoleń Twojego autorstwa - będę w nich uczestniczył.

Marcin JędryczkaCzłonek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Rozwoju - PESA Bydgoszcz S.A.

Przetestowałam już wiedze z zajęć z negocjacji na spotkaniach z klientami z skali mikro. Prowadzona w taki sposób rozmowa jest dużo prostsza i efektywniejsza.

Przygotowanie się przeze mnie do spotkania w formie określenia BATNA mojej i drugiej strony pozwala doprecyzować, jakiego celu spodziewam się osiągnąć pod koniec spotkania. BATNA daje dodatkowo spokój – jeśli negocjacje nie zakończa się porozumieniem, wiem, czego się mogę spodziewać i jakie podjąć następne kroki. Dzięki temu nie panikuje!

Ustalenie wspólnie agendy spotkania, tj. kwestii negocjacyjnych, włącza klienta w proces kreowania rozwiązania problemu (np. Nowy kontrakt, kontroferta konkurencji) i sprawia, że jest bardziej zaangażowany w dojście do porozumienia. Używanie obiektywnych kryteriów ogranicza przerzucanie piłeczki po obu stronach kortu i pozwala mi sprawniej odpowiedzieć na obiekcje drugiej strony.

Będę szczera – te zajęcia otwarły moje oczy na kilka bardzo ważnych kwestii i pomogły mi ocenić dotychczasowe osiągniecia w tym zakresie. Żałuję, że nie trafiłam na nie wcześniej. Dziękuje!

Agnieszka DurlejCRM Team Manager - Western Union Business Solutions