Wykładowcy
-
Iwona Bobrowska-BudnyTrenerka, mentorka i praktyczka biznesu
Doświadczony trener biznesu, Talent Management Mentor, manager i partner biznesowy w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz certyfikowany konsultant metod analiz potencjału i osobowości zawodowej.
Dyrektor merytoryczny studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca akademicki studiów podyplomowych, MBA i Advanced Management Program oraz Partner Merytoryczny Kozminski Executive Business School . (mental toughthness).
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim
m.in. w Johnson&Johnson, OSRAM, EMPIK, AXA Polska/Życie, Eden Springs – jako manager lub partner biznesowy kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”.
Opracowywała i implementowała programy rozwojowe dla pracowników i managerów o wysokim potencjale, programy Talent Management oraz przeprowadzała oceny potencjału kompetencyjnego metodami Assasement/Development Center oraz wywiadami rozwojowymi na podstawie wyników analiz osobowości zawodowej. Prowadziła rekrutacje indywidualne i masowe zatrudniając ponad 3000 osób, zarządzała działami szkoleń, rekrutacji, kadr i płac.Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodykę komunikacyjną ART. i NVC, metodykę zarządzania Talentami wg. Instytutu Gallupa wraz z pracą w oparciu o wyniki kwestionariusza Clifton Strengths. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz m.in. odporności psychicznej MTQ48, badań osobowości zawodowej TalentQ, MasterPersonalAnalisys, MBTI, 15FQ+, Reiss Motivation Profile®, Style Myślenia i Działania FRIS®. MindSonar. Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator Design Thinking.
Jako mentor/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY, wspierającą kobiety na rynku pracy. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla managerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi prezesów oraz ministrów włącznie.
W ramach pracy Fundacji Pasja do Edukacji i do Rozwoju prowadzi projekty mające na celu podniesienie świadomości rodziców i nauczycieli w rozwoju dzieci i młodzieży w oparciu o potencjał i mocne strony, z uważnością na adekwatną samoocenę ucznia i jego proaktywność – www.pasjadoedukacji.org
Certyfikowany Trener Calligraphy Health System prowadzący cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu www.lifeenergy.pl
Autorka publikacji w prasie branżowej oraz prowadząca wystąpienia i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. W ostatnich latach prowadziła szkolenia i sesje m.in. dla
Allegro, Google, Carlsberg, Fortaco, AXA Polska, Polska Miedź KGHM, VW Bank, ORANGE–TelTech, Jeronimo Martins, Skoda, Stock, Bank BGŻ, EDF Energia, KROSS, PESA Bydgoszcz, STOCK Polska, Kongsberg Automotive, Domy Mediowe, Najwyższa Izba Kontroli, Lasy Państwowe, PARP, Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Poczta Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Gospodarki, Urząd ds. Cudzoziemców.Magister socjologii o specjalizacji Zarządzanie Organizacjami i Zasobami Ludzkimi na wydziale Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończyła specjalizację z Mediacji i rozwiązywania konfliktów na Uniwersytecie Warszawskim oraz liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego. -
Joanna BerendtTrenerka, mentorka i praktyczka biznesu
ZARZĄDZASZ KOMUNIKACJĄ, ZARZĄDZISZ KONFLIKTEM – PROCESS COMMUNICATION MODEL®
A gdyby tak umieć zatrzymać się i zminimalizować konsekwencje konfliktu, uchronić się przed rujnującym relacje zachowaniem, przed wypowiedzeniem słów, po których trudno jest wrócić do zaufania i współpracy?
A czy wiesz, że komunikacja w konflikcie jest związana z Twoją fazą osobowości i jest automatyczną sekwencją, której można przeciwdziałać i można nią zarządzić? Dr Taibi Kahler otrzymał za to odkrycie nagrodę Ericka Berne, twórcy Analizy Transakcyjnej oraz grant NASA na rozwinięcie koncepcji i narzędzia PCM®, do którego wypełnienia zaprosimy Cię przed szkoleniem.
W naszym życiu możemy przeciwdziałać konfliktom, dzięki zrozumieniu i wprowadzeniu
w życie fundamentów PROCESS COMMUNICATION MODEL®, iż to JAK coś mówimy, jest tak samo ważne, a czasem nawet ważniejsze, niż CO mówimy.
Zatem, w czasie warsztatów przećwiczymy JAK Ty komunikujesz to, CO dla Ciebie jest ważne – w jakie nieświadome pułapki możesz wpadać i o co potrzebujesz zadbać w życiu, aby budować w sposób świadomy zdrowe i efektywne relacje.
Dzięki temu szkoleniu:
- rozpoznawać percepcje i style komunikacji u siebie i u innych
- przeciwdziałać uruchomieniu automatycznej sekwencji stresu, tworzącej napięcia i nieporozumienia
- jak identyfikować i doinwestowywać niezaspokojone potrzeby psychologiczne swoje i innych, tak aby tworzyć przestrzeń dialogu
- sposoby i techniki adekwatnego reagowania na stres u siebie i innych,
tak aby minimalizować ryzyka napięć, nieporozumień i konfliktów - opis swoich driverów, czyli nieświadomych schematów działania, które utrudniają budowanie relacji i porozumienia
- narzędzia do rozwijania swojego stylu zarządzania zespołami oraz projektami, dla tworzenia angażującego środowiska pracy
- komunikację i sposób zarządzania sobą, aby optymalizować środowisko pracy i sposoby budowania relacji
- swoją elastyczność dostosowywania się do preferowanej części osobowości współpracownika/czki
- sposób patrzenia na innych i ich potrzeby, które niezrealizowane doprowadzają do konfliktów
Szkolenie odbędzie się w godzinach: 9:00-16.30
Ten warsztat osadzimy w rozumieniu wyników badania i modelu działania człowieka PCM® , który w kolejnych częściach szkolenia da Ci konkretny przepis na:
- lepsze zrozumienie siebie i innych w kontekście 6 osobowości i stylów percepcji, co wpływa na sposób patrzenia i interpretowania rzeczywistości oraz odnoszenia się do innych
- zapobieganie i zarządzanie sytuacjami konfliktowymi, poprzez zrozumienie modelu komunikacji w kanałach nadawcy i odbiorcy
- jakościowe zarzadzanie zespołem i projektami z uwzględnieniem potrzeb m.in. intensywności pracy oraz natężenia relacji z ludźmi
- celnie dopasowaną komunikację do potrzeb psychologicznych i sposobu odbioru partnera, tak aby być usłyszanym – model kanałów i części osobowości
- zasady auto-tworzenia komfortu pracy i życia wraz punktami uważności na innych – jak wspierać ich w drodze do balansu życiowego
- budowanie zaspokojenia indywidualnych potrzeb psychologicznych, gdyż niezaspokojone są największym wzbudzaczem sytuacji konfliktowych
- osobiste plany działania i narzędzia dla zminimalizowania automatycznego wpadania w stres i zachowania destrukcyjne w relacjach
O metodzie PCM®
– czemu to badanie i szkolenie jest wyjątkowe, inne niż wszystkie
PROCESS COMMUNICATION MODEL®:
- pokazuje sekwencje sabotujące efektywność relacji i komunikacji, które budujemy
w sobie do 7 roku życia i których poznanie oraz dalsza praca z nimi umożliwia prowadzenie świadomego i jakościowego życia, budującego efektywność i zdrowe relacje - wyróżnia 6 typów osobowości, które posiada każdy, jednak z różnym poziomem dostępu – a kluczowym w indywidualnym wyniku, jest to, że poznając swoje aspekty osobowości zbudujesz zrozumienie własnych potrzeb, które niezaspokojone wprowadzają Cię w zachowania schematyczne, trudne i konfliktowe, czyli automatyzmy myślowe i emocjonalne
- daje głęboki wgląd strategie komunikacyjne, styl zarządzania, potrzeby intensywności pracy i natężenia relacji z ludźmi oraz aspekty budowania efektywności osobistej i zespołowej
- wynik badania pozwala zrozumieć oraz przewidzieć, jakie zachowania przejawisz w stresie, które zawsze będą sekwencjami sabotującymi Ciebie i będą prowadzić do porażki relacyjnej. ZATEM pozwala zrozumieć i daje wskazówki jak nie doprowadzić do autodestrukcyjnych zachowań – ten element był kluczowy dla NASA, który wsparł zbudowanie tego badania.
Oprócz materiałów w czasie warsztatu otrzymasz rozbudowany raport Liderski PCM, który przez wiele lat może uzupełniać Twoją drogę rozwojową, który składa się z:
- indywidualnego profilu określającego: percepcję, mocne strony, styl interakcji,
części osobowości, kanały komunikacji, preferencje środowiska pracy, potrzeby psychologiczny, motywatory, sekwencję stresu - obszerny opis Liderski, kompleksowo opisujący każdą pozycję profilu wraz z indywidualnym planem działania i rekomendacjami
Dla kogo jest to szkolenie?
- projektami
- zespołami
- firmą
- członkami zespołu
- partnerami biznesowymi
- klientami zewnętrznymi
- siebie
- ludzi
- biznes