NEGOCJACJE - PRZYGOTOWANIE, ARGUMENTOWANIE, PRZEKONYWANIE

NAJBLIŻSZE SZKOLENIE OTWARTE:

21-22 czerwca 2018 r.
oraz
22-23 października 2018 r.

Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub tracenia pieniędzy. W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji za pomocą dobrych umiejętności negocjacyjnych zarabiamy dodatkowe kilka procent w transakcji! Bez tej wiedzy i umiejętności tych kilku procent nie zarobimy!

A te kilka procent czasami to kilka milionów!

CELE SZKOLENIA

  • poznanie metod i narzędzi przygotowania się i prowadzenia negocjacji
  • poznanie i praktykowanie umiejętności negocjacyjnych
  • zrozumienie podstaw skutecznych negocjacji
  • poznanie podstawowych strategii, taktyk i procedur negocjacyjnych
  • PO SZKOLENIU, BĘDZIESZ UMIAŁ

  • prawidłowo przygotować się i poprowadzić negocjacje
  • konstruować skuteczną argumentację
  • sformułować właściwą propozycję – otwarcie negocjacji
  • stosować prawidłowo taktyki targowania się
  • konstruować docierający do partnera przekaz perswazyjny
  • PROGRAM SZKOLENIA

    Blok I

    1. Proces przygotowania do negocjacji jako baza do wykreowania zadowolenia partnerów biznesowych i osiągnięcia swoich celów w negocjacjach biznesowych

    Kreowanie wartości vs Zawłaszczanie Wartości w Negocjacjach Biznesowych

  • 7 kluczy do sukcesu w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami. Jak definiować i pokazywać Sukces w negocjacjach: od Interesów do twardych wskaźników finansowych.

  • Kluczowe elementy przygotowania i ich wpływ sposób prowadzenia negocjacji
  • • Określanie interesów wewnątrz organizacyjnych oraz z partnerami zewnętrznymi. 5 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ zarówno na wynik:
  • Po co i jak określać interesy przed rozmowami?
  • Jakie są drogi realizacji interesów?
  • Czy i jakie interesy ujawniać?
  • Jak określać interesy Partnera?
  • Budowanie alternatyw i BATNA
  • KWESTIE, czyli o czym i jak rozmawiać?
  • KRYTERIA NEGOCJACYJNE i ich odpowiedni dobór, czyli jak sformułować niepodważalną argumentację.
  • OFERTA WSTĘPNA – rodzaje, jak formułować i modyfikować swoją ofertę w zależności od typu partnera.
  • Kluczowe elementy i taktyki procesu przekonywania
  • Jak ustępować w negocjacjach – taktyki targowania się
  •  

     

    CZAS TRWANIA

    2 dni

    OPINIE O KURSIE:

    "Szkolenie przyniosło mi wiele pozytywnych wrażeń, pomogło poszerzyć umiejętności. Nikolay jest bardzo otwarty na grupę, potrafi zaciekawić tematem, zaangażować w uczestnictwo oraz zainspirować nie tylko w kwestii negocjacji ale również wielu obszarach rozwoju.

    Pokazuje jak wiele można zdziałać układając wszystko odpowiednio w swojej głowie – przybliżył nam funkcjonowanie mózgu człowieka, ułatwia to zrozumienie siebie nawzajem i pewnych schematycznych zachowań ludzkich. Ćwiczenia, które były przeprowadzane na szkoleniu łącznie z materiałami jakie otrzymaliśmy po szkoleniu mają ogromna wartość praktyczną.

    Filmy, linki oraz książki, które nam polecił, otwierają „oczy” na świat relacji ludzkich (w tym negocjacji) i są bardzo inspirujące do poszerzania wiedzy i własnego rozwoju.

    Ja osobiście w ciągu tygodnia od szkolenia brałam udział w 2 negocjacjach, które zakończyły się sukcesem – jestem zadowolona zarówno z ich przebiegu jak i wyniku. Nabrałam pewności siebie w tym obszarze oraz otrzymałam świetne narzędzia oraz „nawigację” ułatwiająca poruszać się w nim.

    Naprawdę bardzo polecam szkolenia z negocjacji prowadzone przez Nikolaya Kirova – taka nauka sprawia przyjemność!"

    Małgorzata Zielonkowska

    HR Manager

    Norcospectra Industries Sp. z o.o

    ----------------------------------------------------

    "Negotiation course led by Nikolay is one of the most valuable training I have attended ever. It does not provide with ready receipts for everything that difficult to apply in real situations but in its place gives profound and practical knowledge how to communicate, argue and create value with partners you need to cooperate. I will apply it for sure in my daily activities."

    Andrzej Różański

    Vice President at Integrated Solutions

    ----------------------------------------------------

    „Dla mnie negocjacje, po szkoleniu u Nikolaya, nabrały nowego znaczenia. Dzisiaj już wiem, że warto do nich się bardzo dobrze się przygotować aby osiągane satysfakcję obu stron. Tak jak w normalnym życiu prywatnym kompromis i wspólne dobro jest podstawa wszystkich poprawnych relacji, to tak samo dobre profesjonalne negocjacje również maja duże znaczenie w życiu biznesowym. Przekazane techniki w teorii i praktyce również te które stosuje w negocjacjach międzynarodowych pozwalają zawsze osiągnąć zakładany cel.

    Jeszcze nie poznałem nikogo, kto uczestniczył w zajęciach prowadzonych przez Nikolaya aby nie był pod dużym wrażeniem sposobu przekazywanej wiedzy, zarówno tej teoretycznej jak i praktycznej.

    Dziękuje i proszę o więcej szkoleń Twojego autorstwa - będę w nich uczestniczył.”

    Marcin Jędryczka

    Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Rozwoju

    PESA Bydgoszcz S.A.

     ----------------------------------------------------

    Przetestowałam już wiedze z zajęć z negocjacji na spotkaniach z klientami z skali mikro. Prowadzona w taki sposób rozmowa jest dużo prostsza i efektywniejsza.

    Przygotowanie się przeze mnie do spotkania w formie określenia BATNA mojej i drugiej strony pozwala doprecyzować, jakiego celu spodziewam się osiągnąć pod koniec spotkania. BATNA daje dodatkowo spokój – jeśli negocjacje nie zakończa się porozumieniem, wiem, czego się mogę spodziewać i jakie podjąć następne kroki. Dzięki temu nie panikuje!

    Ustalenie wspólnie agendy spotkania, tj. kwestii negocjacyjnych, włącza klienta w proces kreowania rozwiązania problemu (np. Nowy kontrakt, kontroferta konkurencji) i sprawia, że jest bardziej zaangażowany w dojście do porozumienia. Używanie obiektywnych kryteriów ogranicza przerzucanie piłeczki po obu stronach kortu i pozwala mi sprawniej odpowiedzieć na obiekcje drugiej strony.

    Będę szczera – te zajęcia otwarły moje oczy na kilka bardzo ważnych kwestii i pomogły mi ocenić dotychczasowe osiągniecia w tym zakresie. Żałuję, że nie trafiłam na nie wcześniej. Dziękuje!

    Agnieszka Durlej

    CRM Team Manager

    Western Union Business Solutions

     ----------------------------------------------------