Skip to main content

Koszyk

Strona główna Szkolenia SZKOLENIE EFEKTYWNE ZESPOLY ROZPROSZONE

Organizator

KIROV STRATEGIC NEGOTIATORS SP. Z O.O.
Telefon
+48 607 059 455
Email
info@kirov.pl

Wykładowcy

  • Kaja Prystupa-Rządca PH. D.
    Kaja Prystupa-Rządca PH. D.
    Doradca, wykładowca, mentor i badacz

    Doradca, wykładowca, mentor i badacz z ponad 10 letnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w tematyce zarządzania i transformacji organizacji w środowisku wirtualnym oraz strategiami wspierania innowacji. Wspiera ludzi w rozwoju komunikacji wirtualnej oraz inspiruje do zmian na poziomie organizacyjnym.

    Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, Executive MBA w Koźmiński Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego. Należy do grona najlepszych wykładowców Koźmiński International School. Promotor prac dyplomowych z obszaru wirtualnej współpracy i strategii umiędzynarodowienia.

    Prelegemntka Tedx. Mówca konferencyjny specjalizująca się w tematyce zarządzania w środowisku wirtualnym oraz strategii innowacyjności. Członek międzynarodowych zespołów badawczych współpracująca z uczelniami ze Stanów Zjednoczonych, Finlandii i Szwajcarii.

    New Business Partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. Facylitator zespołów wirtualnych w szwajcarskiej spółce Dual Academy zajmującej się innowacyjnymi programami rozwojowymi. Współpracuje z producentem KanBo, pierwszego polskiego narzędzia do wirtualnego zarządzania projektami, gdzie odpowiada za obszar szkoleń.

    Autorka publikacji popularnonaukowych, komentator dla Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, HR.news, Zwierciadło, Radio Zet, Radio TOK FM, Holistic News.

  • Nadeja Kirova
    Nadeja Kirova
    Manager, przedsiębiorca, trener i coach

    Manager, przedsiębiorca, trener i coach z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym.

    Certyfikowany konsultant metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju i coach, stosujący w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Gallup i MTQ48 – odporność psychiczna (mental toughthness).

    Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS® oraz uczenia się. Prowadzi warsztaty dla menedżerów, dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji. W FRIS-ie Wizjoner.

    Założycielka Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Misją Fundacji jest podnoszenie świadomości rodziców i nauczycieli odnośnie sztuki komunikowania się, współpracy w grupie, umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności, budowania pewności siebie. Fundacja prowadzi warsztaty, szkolenia, doradztwo indywidualne i coaching rodzinny.

    Współzałożyciel, partner i członek zarządu firmy Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach w zakresie negocjacji i budowania relacji w biznesie.

    Partner merytoryczny Executive Busiess School Akademii Leona Koźmińskiego.

    Mówca konferencyjny specjalizująca się w tematyce zarządzania zespołami i organizacjami oraz zarządzaniem różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet na rynku pracy oraz współpracy wielopokoleniowej.

    Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w branżach maszyn produkcyjnych, turystycznej, szkoleniowej i reklamowej. Pełniła funkcję Dyrektora Finansowego oraz Dyrektora Operacyjnego. Jest Członkiem Zarządu ds. Finansowych w Bulcom Sp. z o.o. – branża maszyn inwestycyjnych, Kirov Strategic Negotiators oraz w fundacjach: „Bargework” i „Pasja do Edukacji i Rozwoju”.

    Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego.

  • Nikolay Kirov
    Nikolay Kirov
    Praktyk z zapleczem naukowym

    Od 1996 r. trener, mówca inspiracyjny, doradca i wykładowca akademicki w zakresie:
    • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
    • Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
    • Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
    • Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
    • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem.

    Instruktor Calligraphy Health System – Calligraphy Yoga – odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

    Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: Faced5, FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile

    Od 24 lat ponad 150 000 osób brało udział w moich wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP – Advanced Management Program” – realizacja Warszawa – Barcelona, na którym prowadziłem zajęcia w EADA Business School.

    Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów – pod indywidulane potrzeby organizacji.

    Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” – kirov.pl Współtwórca programu „Life & Business Energy Management” – i “Life Energy Management Academy” – LifeEnergy.pl

    Na swoich kursach pokazuję jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów. Jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty.

    Jestem Partnerem i członkiem zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., LifeEnergy.Pl, Członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA – Polish National Sales Awards, Członkiem Kapituły nagrody “Lwy Koźmińksiego” oraz członkiem rady programowej czasopisma “Personel i Zarządzanie”. Dyrektor Kozminski MBA – obszar Przywództwo i Negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Wcześniej – wieloletnim członkiem kolegium Redakcyjnego czasopisma “Management and Business Administration. Central Europe” oraz wieloletnim Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju – Kozminski Executive Business School – Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów – Akademii Leona Koźmińskiego,

    Jestem również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej. 



    Moje główne zainteresowania badawcze, to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych.

    W latach 2005-2008 byłem koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł), “Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych “Edukacja dla Przedsiębiorczości” w ramach SPORZL 2.3,A.

Rabaty

  •  5% przy wpólnym zgłoszeniu grupy od 5 do 9 osób,
  • 15% rabatu od 10 do 19 uczestników,
  • 20% przy zgłoszeniu od 20 uczestników wzwyż.

Koszyk automatycznie naliczy rabat przy dodaniu odpowiedniej ilości osób biorących udział w szkoleniu. Rabaty naliczane są jedynie dla poszczególnych modułów.

Inne wydarzenia

Listopad 2021
grudzień 2021
luty 2022
kwiecień 2022
Nie odnaleziono wydarzeń!

Data

01 - 02 wrz 2021
Zakończone!

SZKOLENIE EFEKTYWNE ZESPOLY ROZPROSZONE

NAJBLIŻSZY KURS:
aktualnie nie mamy wyznaczonego terminu szkolenia, ale jeżeli jesteś zainteresowany uczestnictwem napisz do nas i poinformujemy Cię jak tylko termin się pojawi

89% badanych pracuje w zespołach rozproszonych . Ten typ współpracy dotyczy nie tylko branży IT, lecz jest obecny w każdej międzynarodowej firmie, w wielu startupach, a z perspektywy funkcji: w strukturach sprzedażowych, działach badawczo-rozwojowych a także marketingowych. Innymi słowy jest obecny niemal wszędzie. Zastanawiasz się czy dotyczy to Ciebie? Jeżeli w zespole co najmniej dwie osoby pracują w różnych lokalizacjach, realizując wspólnie cele i komunikując się w oparciu o technologię to jest to ZESPÓŁ ROZPROSZONY.

Zespół rozproszony całkowicie różni się od dynamiki tradycyjnej pracy zespołowej. Często nie zdajemy sobie sprawy na jak wiele procesów społecznych oddziałuje brak bezpośredniego kontaktu. W wirtualnym otoczeniu inaczej budujemy zaufanie, wspólny kontekst a także relacje międzyludzkie. W komunikacji bezpośredniej zbieramy gigabajty danych odnośnie sytuacji odczytując je ze słów, tonu głosu a także mowy ciała. Ani maile ani video konferencje nie dają nam możliwości na tak bogaty przekaz. A takie braki danych mogą prowadzić do nieporozumień, pomyłek czy konfliktów. Czy nie zdarzyło Ci się kiedyś, mylnie odczytać intencje nadawcy maila i pod wpływem impulsu napisać o kilka słów za dużo?

Natury ludzkiej nie zmienimy lecz możemy nauczyć się efektywnie działać w warunkach ograniczonej percepcji!

Efektywne komunikowanie się w otoczeniu wirtualnym to nie tylko znajomość narzędzi IT czy też form grzecznościowych w mailach. To dopiero wierzchołek góry lodowej. Podczas warsztatu chcemy pokazać Ci to co kryje się ‘pod taflą wody’ czyli jak nawyki, przekonania a także nasza biologia wpływają na nasze codzienne zachowania we współpracy wirtualnej.

Na podstawie rozległej wiedzy z zakresu zarządzania w wirtualnym otoczeniu a także wieloletniego doświadczenia w pracy w wirtualnych zespołach, opracowaliśmy unikatowy program szkolenia, którego głównym celem jest dostarczenie nowej jakości we współpracy wirtualnej. Poruszymy takie zagadnienia jak m.in. budowanie zaufania i wspólnego kontekstu, zarządzanie różnorodnością, dopasowanie stylu pracy w zespole pod indywidualne potrzeby pracownika. Przekażemy nie tylko narzędzia i dobre praktyki zarządzania w wirtualnym otoczeniu lecz również dogłębne zrozumienie przyczyn wyzwań pojawiających się w nowoczesnym środowisku pracy w oparciu o REISS Motivation Profile.

DLA KOGO?

ZARZĄDZASZ:

 

  • Projektami
  • Zespołami
  • Firmą
W PRACY KOMUNIKUJESZ SIĘ:

  • Mailowo
  • Za pomocą komunikatorów internetowych
  • Poprzez wideo konferencje
ROZWIJASZ:

  • Siebie
  • Ludzi
  • Biznes

CO OTRZYMASZ:

  • » 14 dniowy program tworzenia dobrych nawyków współpracy wirtualnej zakończony feedbackiem od prowadzących
  • » Uczestnictwo w warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonych trenerów, z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim oraz doświadczonych w prowadzeniu szkoleń dla najwyższej kadry managerskiej i pracowników z największym potencjałem do rozwoju.
  • » Certyfikat Kirov Strategic Negotiators
PROGRAM SZKOLENIA

W czasie warsztatu oraz gier symulacyjnych poruszymy następujące zagadnienia:

  • Uczestnicy poznają i doświadczą 6 wyzwań pracy wirtualnej i dowiedzą się jak organizować pracę aby je pokonać.
  • Jak budować zespół rozproszony w oparciu o narzędzie REISS Motivation Profle tak by zapewnić satysfakcje współpracownikom i maksymalne wykorzystanie ich silnych stron.
  • Jak budować zaufanie w wirtualnym otoczeniu. Uczestnicy poznają czynniki wpływające na budowanie i utratę zaufania oraz nauczą się jak wzmacniać zaufanie w komunikacji wirtualnej.
  • Jak korzystać z różnorodności w wirtualnym zespole: kulturowej, wiekowej, specjalizacyjnej oraz wynikającej ze specyficznego sposoby odczytywania i przekazywania informacji.
  • Jak motywować kolegów i siebie w wirtualnym zespole. Wyzwania związane z motywacją.
  • Uczestnicy będą mogli poznać rozwiązania technologiczne do pracy wirtualnej.
  • W trakcie ćwiczeń poznają metody jak organizować pracę, jakie błędy mogą popełnić w komunikacji i jak prawidłowo tworzyć komunikaty.

WYSTĄPIENIE NA TEDXALK

ZWIĘKSZYSZ:

  • Efektywność we współpracy wirtualnej
  • Możliwość sprawnej realizacji celów
  • Poczucie satysfakcji z pracy w wirtualnym zespole
ZMIENISZ:

  • Nawyki pracy w wirtualnym otoczeniu
  • Nastawienie do pracy w rozproszonym zespole
  • Zrozumienie potrzeb Twoich współpracowników
OTRZYMASZ:

  • Analizę potrzeb przy użyciu REISS MOTIVATION PROFILE
  • Narzędzia do pracy w zespole wirtualnym
  • Dobre praktyki komunikacji w zespole