Skip to main content

Koszyk

Prezentacje biznesowe, które sprzedają

 

91% Uczestników podczas prezentacji jest znudzonych
39% Uczestników przysypia podczas prezentacji firmowych
37% czasu spędzamy na prezentacjach i spotkaniach

A co robią uczestnicy Twoich prezentacji? W której grupie się znajdują- tych 90% czy tych 10%?
Czy podczas prezentacji osiągasz swoje założone przed prezentacją cele?

Celem szkolenia jest przygotowanie Ciebie do opracowania i przeprowadzenia Efektywnej Prezentacji Biznesowej. Prezentacja biznesowa może przybierać rożne formy- od wewnętrznej firmowej prezentacji opisującej wyniki, status projektów po prezentacje handlowe z kilkuosobową reprezentacją klienta, aż po wystąpienia na konferencjach do dużej publiczności. W trakcie warsztatu będziemy pracować w trzech obszarach Publiczność, Prezenter, Prezentacja Efektywna prezentacja to taka, po której publiczność jest zadowolona, a prezenter osiąga zakładany cel.

Dzięki temu szkoleniu:
NAUCZYSZ SIĘ
  • Skutecznie prezentować ON-LINE i na Sali
  • Zbudować Swój Autorytet na scenie i relacje z publicznością przez komputer i w realu
  • Właściwie poruszać się po scenie i ON-LINE, zastosować właściwą gestykulację wzmacniającą Twój przekaz
ZMIENISZ
  • Paraliżujący Ciebie stres w pozytywną pewność siebie
  • Nudnego Power Pointa w angażujące wystąpienie
  • Sztampowe rozpoczęcie prezentacji na atrakcyjne i bezpieczne – inne niż 99% prezenterów co pozwoli Tobie wyróżnić się i zostać zapamiętanym
OTRZYMASZ
  • Receptę na skuteczną prezentacje ON-LINE i na Sali
  • Schemat odpowiedzi na pytania i trudne pytania
  • Narzędzia do właściwego przekazu merytorycznego prezentacji z wyodrębnieniu środowisko ON-LINE i w realu
PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie odbędzie się w godzinach: 9:00-16.30

Publiczność:

1

Oddziaływanie na publiczność i budowanie pozytywnej atmosfery

2

Poznaj swoją publiczność – jak ją poznać, skoro jej nie znasz? Różne grupy odbiorców przekazu wymagają dopasowania stylu przekazu

3

TEZA Co chcesz przekazać? Po co mówisz? Czego oczekujesz od widowni?

4

Zarządzanie stanem i emocjami widowni, przyciągnięcie uwagi

5

Pytania z sali – pułapka czy pomoc? Schematy odpowiedzi na trudne pytania

6

Jak sprawić, aby wystąpienie było skuteczne – czyli publiczność zrobi to co zaplanowaliśmy

Prezenter:

1

Przygotowanie Prezentera (Przygotuj siebie mentalnie i merytorycznie)

2

Zbudowanie pozycji EKSPERTA i swojego właściwego wizerunku

3

Przekazanie publiczności Twojej pewności siebie i entuzjazmu, którym zbudujesz swoją wiarygodność

4

Opanowanie stresu – zarządzanie tremą i bycie zrelaksowanym w trakcie prezentacji – brzmi jak wyprawa na Marsa?

5

Poznasz siebie:
- jakie masz reakcje stojąc przed publicznością?
- co się dzieje w momencie, kiedy jesteś zestresowany?
-jak reagujesz, kiedy wszyscy na Ciebie patrzą?

6

Przełamanie własnego impasu– czasami następują momenty, kiedy prezenter stoi na środku i całkowicie zapomina co ma powiedzieć- brzmi znajomo – po tym kursie pożegnasz się z tym uczuciem

7

Komunikacja niewerbalna (używanie emocji, gestykulacja, kontakt wzrokowy, język ciała, cisza)

8

Nawyki dobre i złe podczas prezentowania

9

Jak unikać błędów podczas prezentacji?

10

Prezentacja to Sprzedaż: pomysłów, produktów, rozwiązań… Siebie jako prezentera, specjalistę, menadżera…

11

Krótki komunikat vs długa wypowiedź – co działa lepiej i jak to zrobić

12

Twój język działa!!! Może Cię wspierać albo osłabiać – Ty zdecydujesz…

Prezentacja Struktura i Narzędzia:

1

Przygotowanie prezentacji (treść i otoczenie)

2

STRUKTURA wystąpienia i prezentacji

3

Zestrukturyzowanie przekazu w sposób klarowny, jednoznaczny, który wywiera wpływ na odbiorców.

4

Struktura i Forma komunikatu

5

Zawartość prezentacji -Informacja- jak co i kiedy przekazać?

6

Jak efektywnie prezentować fakty i dane, aby przekonać swoją publiczność

7

Trudne chwile podczas prezentacji – będą na pewno- jak się zachować

8

Używania materiałów pomocniczych, co do czego jest potrzebne i kiedy?

9

Jak używać Power Pointa i nie zrobić sobie krzywdy-czyli PowerPoint przyjaciel czy wróg?

10

Razem czy osobno? Więcej niż jedna osoba na scenie.

11

Zakończenie prezentacji inaczej niż kończy większość nawet doświadczonych prezenterów, aby publiczność zrobiła to na czym zależy Tobie

Dla kogo jest to szkolenie?
ZARZĄDZASZ
  • Zespołem
  • Projektami
  • Sprzedażą
  • Działem lub Firmą
SPRZEDAJESZ
  • Produkt lub usługę
  • Informację lub pomysł
  • Siebie i swoje kompetencje
INFORMUJESZ
  • Klientów na spotkaniach
  • Klientów na konferencjach
  • Pracowników firmy
  • Zarząd i kierownictwo firmy

Szkolenie przyniosło mi wiele pozytywnych wrażeń, pomogło poszerzyć umiejętności. Nikolay jest bardzo otwarty na grupę, potrafi zaciekawić tematem, zaangażować w uczestnictwo oraz zainspirować nie tylko w kwestii negocjacji ale również wielu obszarach rozwoju.

Pokazuje jak wiele można zdziałać układając wszystko odpowiednio w swojej głowie – przybliżył nam funkcjonowanie mózgu człowieka, ułatwia to zrozumienie siebie nawzajem i pewnych schematycznych zachowań ludzkich. Ćwiczenia, które były przeprowadzane na szkoleniu łącznie z materiałami jakie otrzymaliśmy po szkoleniu mają ogromna wartość praktyczną.

Filmy, linki oraz książki, które nam polecił, otwierają „oczy” na świat relacji ludzkich (w tym negocjacji) i są bardzo inspirujące do poszerzania wiedzy i własnego rozwoju.

Ja osobiście w ciągu tygodnia od szkolenia brałam udział w 2 negocjacjach, które zakończyły się sukcesem – jestem zadowolona zarówno z ich przebiegu jak i wyniku. Nabrałam pewności siebie w tym obszarze oraz otrzymałam świetne narzędzia oraz „nawigację” ułatwiająca poruszać się w nim.

Naprawdę bardzo polecam szkolenia z negocjacji prowadzone przez Nikolaya Kirova – taka nauka sprawia przyjemność!

Małgorzata ZielonkowskaHR Manager - Norcospectra Industries Sp. z o.o

Negotiation course led by Nikolay is one of the most valuable training I have attended ever. It does not provide with ready receipts for everything that difficult to apply in real situations but in its place gives profound and practical knowledge how to communicate, argue and create value with partners you need to cooperate. I will apply it for sure in my daily activities."

Andrzej RóżańskiVice President at Integrated Solutions

Dla mnie negocjacje, po szkoleniu u Nikolaya, nabrały nowego znaczenia. Dzisiaj już wiem, że warto do nich się bardzo dobrze się przygotować aby osiągane satysfakcję obu stron. Tak jak w normalnym życiu prywatnym kompromis i wspólne dobro jest podstawa wszystkich poprawnych relacji, to tak samo dobre profesjonalne negocjacje również maja duże znaczenie w życiu biznesowym. Przekazane techniki w teorii i praktyce również te które stosuje w negocjacjach międzynarodowych pozwalają zawsze osiągnąć zakładany cel.
Jeszcze nie poznałem nikogo, kto uczestniczył w zajęciach prowadzonych przez Nikolaya aby nie był pod dużym wrażeniem sposobu przekazywanej wiedzy, zarówno tej teoretycznej jak i praktycznej.
Dziękuje i proszę o więcej szkoleń Twojego autorstwa - będę w nich uczestniczył.

Marcin JędryczkaCzłonek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Rozwoju - PESA Bydgoszcz S.A.

Przetestowałam już wiedze z zajęć z negocjacji na spotkaniach z klientami z skali mikro. Prowadzona w taki sposób rozmowa jest dużo prostsza i efektywniejsza.

Przygotowanie się przeze mnie do spotkania w formie określenia BATNA mojej i drugiej strony pozwala doprecyzować, jakiego celu spodziewam się osiągnąć pod koniec spotkania. BATNA daje dodatkowo spokój – jeśli negocjacje nie zakończa się porozumieniem, wiem, czego się mogę spodziewać i jakie podjąć następne kroki. Dzięki temu nie panikuje!

Ustalenie wspólnie agendy spotkania, tj. kwestii negocjacyjnych, włącza klienta w proces kreowania rozwiązania problemu (np. Nowy kontrakt, kontroferta konkurencji) i sprawia, że jest bardziej zaangażowany w dojście do porozumienia. Używanie obiektywnych kryteriów ogranicza przerzucanie piłeczki po obu stronach kortu i pozwala mi sprawniej odpowiedzieć na obiekcje drugiej strony.

Będę szczera – te zajęcia otwarły moje oczy na kilka bardzo ważnych kwestii i pomogły mi ocenić dotychczasowe osiągniecia w tym zakresie. Żałuję, że nie trafiłam na nie wcześniej. Dziękuje!

Agnieszka DurlejCRM Team Manager - Western Union Business Solutions